Kontroverzní trans spolupracuje s Maybelline, přicházejí výzvy k bojkotu

Trans aktivistka Dylan Mulvaneyová získala další výplatu - tentokrát od kosmetické firmy Maybelline. (Foto: Twitter)A stejně jako reakce na jeho nepovedenou reklamu na Bud Light, i sponzorství Maybelline vyvolalo u Mulvaneyho - biologického muže, jehož přitroublá ženská postava je pro ženy hluboce urážlivá - podobnou odezvu."Je opravdu nutné neustále redukovat ženy na kulturní stereotypy a …

trans aktivistka

Trans aktivistka Dylan Mulvaneyová získala další výplatu – tentokrát od kosmetické firmy Maybelline. (Foto: Twitter)

A stejně jako reakce na jeho nepovedenou reklamu na Bud Light, i sponzorství Maybelline vyvolalo u Mulvaneyho – biologického muže, jehož přitroublá ženská postava je pro ženy hluboce urážlivá – podobnou odezvu.

„Je opravdu nutné neustále redukovat ženy na kulturní stereotypy a karikatury? Prosím, udělejte to lépe…“ napsal jeden z komentátorů na Mulvaneyho Instagramu.

„Ženskost není kostým, který si můžete obléknout,“ napsal další.

A než někdo přejde ke svému výchozímu komentáři, v němž každého, kdo s ním nesouhlasí, označí za „transfobního“ – Dylana se nebojím. Já Dylan nenávidím. Dylan vypadá jako bublinkový a milý člověk. Ale Dylan není žena a to, že se obléká do růžových šatů a chová se jako urážlivá stereotypní karikatura ženy, z něj ženu nedělá. Doufám, že se mu dostane pomoci, kterou potřebuje. To, že svět podporuje jeho bludy a vyhovuje mu, mu nedělá dobře. Tohle je krize duševního zdraví, ne projev „statečnosti“. -prostřednictvím Instagramu

https://staging.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/americke-pivo-bud-light-propaguje-trans-osobu-prisla-tvrda-reakce-od-zakazniku/

Komentáře pokračovaly i na Twitteru;

Více prostřednictvím MarketWatch:

K pokračujícím problémům se přidávají další: Podle zpráv jsou nyní dva marketingoví manažeři Bud Light na podnikové dovolené.

MarketWatch oslovil zástupce společností L’Oréal OR , mateřské společnosti Maybelline, a Anheuser-Busch BUD , mateřské společnosti Bud Light, s žádostí o komentář, ale nedostal okamžitou odpověď.

Začátkem tohoto měsíce sdělil mluvčí společnosti Anheuser-Busch agentuře MarketWatch, že společnost „spolupracuje se stovkami influencerů napříč našimi značkami jako s jedním z mnoha způsobů, jak autenticky navázat kontakt s publikem napříč různými demografickými skupinami“.

Zdroj: marketwatch.com

Redakce

Redakce

Odebírejte náš newsletter

Zůstaňte v kontaktu s novinkami

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *